7 Aralık 2012 Cuma

21 Aralık ve Mükemmel Hayatlarımızı Kaybetme Korkumuz

Sene 2012.. Yani "milat" denilen günden sonra, 2012 tane yıl geçmiş. Milattan öncesinde de milyonlarca yıl olduğu söyleniyor. İlk insanın kaç milyon yıl önce dünyaya geldiğiyse, benim için hala bir muallak. (Muallak da ne ilginç bir kelimedir ya...)

Bir şeyler hakkında yorum yapmadan önce, araştırılması ve o konu hakkında düşünülmesi taraftarıyım. Pek fanatizm yanlısı değilimdir, hatta fanatizmden nefret ederim; ama bu noktada tam bir fanatiğim sanırım. Düşünsenize, bir adam bir konu hakkında hiçbir şey bilmiyor; ama o konu hakkında ihtisas yapmışcasına yorumlar yapıyor. Öylesine kesin, öylesine ısrarcı konuşuyor. Halbuki cahilin önde gideni.

Neyse hazırsanız konumuza giriyorum...

image

Malumunuz, 21 Aralık'ta bir şeyler olacağı söyleniyor. Kıyamet kopacak deniyordu mesela, bu görüşü savunanların sayısı hala az değil; ama en azından artık farklı teoriler de ortaya atılmış durumda. "Güneş tutulacak" "Güneş çok fena tutulacak" "Tutmayın ulan Güneş'i" "Güneş var ya, aylarca tutulacak" "Enerji falan olmıcak hiç" "Teknolojik hiçbir alet çalışmıcak" gibi... Bana kalırsa hiçbir şey olmayacak. 

Bir de kalkmış diyorlar ki; Mayalar takvim yapıyordu, takvim bitmiş... E biter tabi. Adamlar da bir yere kadar yaparlar takvimi. Bilmem kaç asır önce adam takvim yapmış, bu yıla kadar yazdığına şükretmiyorlar da "Hiii 21 Aralık 2012'de takvim bitmiş, kesin kıyamet kopcak" diyorlar. Kıyamet kopacak demeyenler de bir takım doğa olaylarının olacağından, insanlığın başına büyük felaketler geleceğinden falan bahsediyorlar. Neyse ben bunlardan bahsetmeyeceğim, zaten yüzlerce kaynakta bunları okuyabilirsiniz. Ben daha farklı bir şeye çekmek istiyorum dikkatinizi...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı yazdı bal kabağı.