20 Haziran 2012 Çarşamba

Alıştık abi. Geçen yolda yürüyoruz arkadaşla, hop 2 şehit verdik ayak üstü.

"Ne diyor bu lan" dediniz dimi? Duydum. Gel gel dinle bak ne diyeceğim...

Bir insanın üstüne çok fazla aynı olayla giderseniz, o insan ya alışır ya delirir. Bizim toplulumumuz SALAK olduğundan, ne alışıyor ne deliriyor. Ben alıştım orası ayrı; ama sosyal medya sağ olsun çok bariz bir şekilde belli etti toplumumuzun salaklığını. Arkadaş gözümün önünde sadece bir görüntü canlanıyor artık şehit haberi duyunca ,o görüntü de; milyonlarca insanın bir kaç saatliğine BÖBĞÖĞÖĞÖĞÖ diye sinirlenip, küfürler, lanetler dolu paylaşımlar yapması. Sonrası?

Sonraki gün hiçbiri hatırlamıyor tabi. Ben bunu anlamıyorum. Sen bir gün önce bol keseden veryansın edip bir gün sonra nasıl da normal hayatına dönüyorsun ya hu. Ne midesiz adammışsın. Bi' kalk, bi' bak. O anaların gözyaşı kurumadı daha. Ayıp.

Gelip bana "Napak hayatımız boyunca onun yasını mı tutak" demeyin, rica edeceğim. Tabi ki böyle bir şey beklemiyorum. Hem de hiç birinizden. Salak olduğunuzu bildiğimden ötürü, boş duyarlılıklara gerek yok. Timsah gözyaşlarına da. Ama en azından, defalarca söylediğim gibi, günü birlik acılar yaşamayın. Bu acı öyle günübirlik harcayabileceğiniz aşk acılarınız gibi bir acı değil. Nice analar ağlıyor. Sen bugün sinirlenip yarın unutursan, ilk başta o anaya hakaret etmiş, onunla dalga geçmiş olursun.

Ojeni sürerken, bir yandan da sevgilin sana mesaj atmıyor diye ufflayıp pufflayan hatun, sen de bi' yanaş yamacıma. Öyle Twitter'larda Facebook'larda "Ufff bnce teror ck kotu bsey ya. Kahrolsn PKK. Vatn saolsn :((" diye paylaşımlar yaparak vatansever, yurtsever falan olunmuyor. Hiçbir şey sever olunmuyor aslında o şekilde. Bi'tek komik olunuyor. Ben görünce götümle gülüyorum o kadar.

Kürtaj yasağına hepiniz bol bol tepki gösterdiniz ya, günlerce bu konudan bahsettiniz hani. Bu konudan da biraz bahsetsenize. Şehit oluyor adamlar ya hu. Bir hiç uğruna ölüyorlar. Sizin kürtaj hakkınızdan daha önemli olamaz tabi ki, estağfurullah(!); ama en azından 2 gün üstünde durun bu konunun da. Ne bileyim mesela kürtaja vereceğiniz parayı, şehit ailelerine bağışlayın.

Nesli tükenen hayvanlar için, özgürlükleriniz için falan imza topluyorsunuz sürekli, ne güzel. Hepsine destek veriyorum zaten hepsinin altında imzamı bulursunuz; ama bir sefer de şu terör meselesinde imza toplasak ya. Mesela "Teröre Dur Deyin" başlığı altında toplansak. Toplasak imzalarımızı, yürüsek meclise. "Artık terör üstünden siyaset yapmayı bırakın da bitirin şu terör illetini!" desek politikacı abilere. Belki o kadar insanın akıllandığını görüp de utanırlar kendi hallerine.

Cenaze törenleri oluyor şehitler için, o törenlere devletin önde gelenleri katılıyor. İşte ne bileyim, hükümetten bir kaç amca katılıyor, askeriyeden bir kaç amca katılıyor, bunlar toplaşıp ağlaşıyorlar şehit cenazelerinde. Çok duygusal oluyormuş. Onlar da çok üzgün olduklarını belirten demeçler veriyorlar falan. Biz de inanıyoruz. Sonra her şehit haberinden sonra başbakan çıkıp, "Bıçak kemiğe dayandı" diyor, o bıçak nasıl bir bıçaksa artık demek ki, kemiğe dayalı şekilde insanın yaşamasına müsaade ediyor olmalı. Nasıl iğrençler, nasıl...

LAN! Adam olun ya.


Sıkıldım ben gidiyorum. Zaten okuduktan 1 saat sonra unutacaksınız dediklerimi, niye yazıyorsam. Benimki de iş işte... 

Neyse hadi görüşürüz.

Üff trör çk kötü bşi yha. Vtn saolsn ama. :(

1 yorum:

Yazı yazdı bal kabağı.